Acidul vous souhaite une bonne rentrée!

ACIDUL est l’association du corps intermédiaire et des doctorant-e-s de l’Université de Lausanne. Nous luttons pour améliorer nos conditions de travail et de recherche. Nous organisons les délégations de nos représentant-e-s dans les commissions et instances décisionnelles de l’Université.

Si vous êtes intéressé-e-s à rejoindre le comité, si vous avez des questions ou des difficultés contactez-nous par mail ou passez à notre permanence tous les lundis de 14h à 17h dans notre bureau (Anthropole 1197).

Back to school!

ACIDUL wishes you a good start to the term!

We are the association of mid-level staff and doctoral students of the University of Lausanne. We strive to improve our work and research conditions. We organise the delegations of our representatives to the commissions (equality, research, junior faculty development) and deciding authorities of the University.

If you are interested in joining the committee, or have any questions or difficulties, you can either contact us by email or drop by during our office hours, every Monday from 2pm to 5pm in Anthropole 1197.